שולחנות עץ מעוצבים

לחברת "אל גליל", הידועה כאחת החברות המובילות בארץ בתחום עיצוב רהיטים, ישנו ניסיון עשיר ולקוחות מרוצים רבים. רכשו גם אתם שולחן בעיצוב אישי ולא תתחרטו.

שולחנות עץ

בשנים האחרונות הפך עיצוב שולחנות אוכל לטרנד אפנתי מקובל. בשיטה זו, ניתן ליהנות מפינת אוכל המותאמת באופן אישי לחדר האוכל ולטעמם של בני הבית. בשיטת זו באופן אישי המגוון הוא עצום ו"השמיים הם הגבול". עם זאת, לפני ההחלטה על עיצוב השולחן שלכם מומלץ מאוד לעשות עבודת הכנה קצרה, לקרוא חומר בנושא, לעיין בתשומת לב בקטלוגים, להגדיר מטרות, לבחון העדפות, לבחור חומרי גלם ורק לאחר מכן לפנות לחנות בעלת ניסיון המספקת שירותי עיצוב כאלו אוכל.

מערכת ישיבה מעץ מלא
  •  

עיצוב שולחנות – קצת רקע

בעבר שימשו שולחנות האוכל בעיקר לצורך אכילת מזון, ונושא העיצוב היה זניח. במהלך השנים הפך תחום עיצוב הפנים לחלק משמעותי משגרת החיים של כולנו; אנשים החלו להשקיע יותר מחשבה, זמן וכסף בעיצוב סביבת החיים הפרטית והאינטימית שלהם במטרה לשפר את ההרגשה האישית וגם כדי לארח קרובי משפחה וחברים בסביבה נעימה, מרשימה ומעוצבת.

 

במסגרת זו, החל גם תחום עיצוב שולחנות אוכל להתפתח מאוד. היום ישנם כמעט אינסוף אפשרויות, כאשר הקו המנחה הוא בחירה של שולחן אידאלי מבחינת השימושיות ורק לאחר מכן גם מבחינת האסתטיקה והחן. כאשר בוחנים את האפשרויות הקיימות בשוק עיצוב שולחנות האוכל, ניתן לזהות שני כיוונים – הכיוון הכללי והכיוון האישי. מבחינה כללית, ניתן היום לקנות שולחנות אוכל עם כיסאות מתאימים או בלעדיהם מן המוכן. מגוון האפשרויות בתחום זה הוא כאמור עצום כשלעצמו – ישנם שולחנות רבים ומרשימים מחומרים שונים, המעוצבים בשלל צורות וצבעים, וממתינים לרוכש מתאים.

האפשרות השנייה היא, כאמור, אישית יותר; כלומר, ניתן היום להזמין עיצוב שולחנות אוכל באופן אישי. לשיטה זו ישנם כמה יתרונות בולטים: ניתן להתאים את השולחן בדיוק לטעם האישי, ניתן לשלב חומרי גלם שונים ומובטח לבוחרים בשיטה זו, כי השולחן שלהם יהיה יחיד במינו, ולא יהיו דומים לו.

עולם שלם של אפשרויות

לפני שניגשים לעצב שולחן אוכל לבד, חשוב מאוד להקפיד על כמה שלבים הכרחיים. בשלב הראשון של עיצוב שולחן אוכל יש להגדיר מטרות ולענות על שאלות כדוגמת: לכמה אנשים מיועד השולחן? מה גודל חדר האוכל בבית? מה ייעודו המרכזי של השולחן? ואם כדאי לשקול אפשרות להגדיל את השולחן? על בסיס שאלות אלה יש להחליט מה תהיינה תכונותיו השימושיות של השולחן.

לאחר מכן, אפשר לעבור על קטלוגים, להתייעץ עם חברים ולגבש רעיון לגבי עיצוב השולחן. בשלב זה ניתן גם לבחור בחומרי הגלם הרצויים – עץ מלא, זכוכית, נירוסטה או כל חומר אחר. לאחר שגובשה התכנית ניתן לפנות לחברת עיצוב שולחנות ולהזמין את השולחן הרצוי. אז שיהיה בהצלחה, והכי חשוב בתיאבון!

שולחנות עץ מעוצבים - גלריה