בניית בקתות עץ

מחפשים מרחב פרטי ואינטימי לחצר שלכם ? בניית בקתות עץ איכותיות יכולה לספק לכם את מבוקשכם. אין ספק שחצר הינה תוספת מבורכת לכל בית באשר הוא, וניתן לנצלה בדרכים רבות ומגוונות. אם השקעתם רבות בטיפוח החצר ויצרתם סביבה טבעית וקסומה, תוכלו להוסיף ממד אינטימי ופונקציונאלי מאוד לחצרכם, על יד בניית בקתות עץ.

בקתות עץ איכותיות יכולות להוסיף למרחב החיצוני שלכם פינה מסודרת המתאימה לשימושים רבים ומגוונים. ניתן להשתמש באותן בקתות עץ כמרחב משחק או כסטודיו לעבודה ובמקרים מסוימים אפילו כצימר מפנק. בקתות עץ בגדלים שונים ועיצובים מגוונים, יכולות לשמש לכל מטרה, עסקית או פרטית, וכל מה שצריך הוא שטח פנוי ומוכן לבניית הבקתה.

בנייה מקצועית

בניית בקתות עץ היא מלאכת מחשבת הדורשת עבודות הכנה מורכבות כמו למשל פילוס שטח אדמה, ביטון למניעת רטיבויות והתקנת תשתית של חשמל, מים, תקשורת ועוד.

ולכן מומלץ בהחלט מומלץ להפקיד את העבודה בידי אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים. העץ הינו חומר גלם ידידותי ונוח מאוד לעיבוד, אך יש צורך במיומנות מיוחדת על מנת להגיע לתוצאות איכותיות ועמידות. בניית בקתות עץ על ידי חברה ותיקה בעלת מוניטין תבטיח לכם תוצאות מעולות שיחזיקו מעמד שנים רבות.

בקתות עץ אורן פופולאריות מאוד בשנים האחרונות כיוון שעץ זה הינו חומר גלם מעולה לבקתות וזמין מאוד יחסית. עלותם של בקתות עץ אורן סבירה ביותר מה שמוסיף לביקוש הרב, בייחוד ביחס אל בקתות עץ העשויות מחומרי גלם אחרים, הכרוכות בעלויות גבוהות.

בקתות עץ אורן

וודלנד אל גליל בניה ועיצוב בעץ, בונים לכם בקתת עץ

על מנת שתוכלו ליהנות מבקתת עץ אורן או בקתה מכל עץ אחר לאורך כל השנה חשוב לנו לבצע את העבודה בצורה איכותית ומחומרי הגלם הטובים ביותר בעולם. אנו בש. ר עיצוב העץ מאמינים כי השקעה בעץ איכותי ובצוות מקצוענים משתלמת ביותר, אנחנו נמנעים מלעגל פינות ועושים הכל כדי שתזכו בעבודה ברמת גימור וסטנדרטים בינלאומיים. לכן אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ, אליה אתם מוזמנים להביא שלל רעיונות לבקתות עץ ואנו נייעץ, נתכנן ונעשה הכל על מנת להגיע לתוצאה הקרובה ביותר לחלום בקתת העץ שלכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לטלפון מספר 04-858-2090, קבעו פגישה עם אחד מנציגי השירות שלנו בטלפון ואנו נשמח להיפגש ולהתקין עבורכם מחסני עץ איכותי וללוות אתכם משלב בחירת העץ ועד לביצוע מושלם.

למעוניינים ניתן לפנות אלינו גם באמצעות טופס יצירת קשר, השאירו את הפרטים שלכם, כולל שם ומספר טלפון ואנו נחזור אליכם במהירות האפשרית.