פינות אוכל קטנות מיועדות עבור שניים עד שישה אנשים ויוצרות פינת חמד קטנה ונעימה בבית במראה והרגשה של בית קפה או מסעדה. פינות אוכל קטנות ומעוצבות עושות שימוש מושלם בשימוש בשטח החדר ויוצרות אווירה אינטימית וקרובה בין יושבי השולחן – סביב שולחנות קטנים נעים וקל לדבר. בבתים אשר לא מארחים לעתים קרובות כמויות גדולות של אנשים או בבתים המעוניינים בפינת אוכל נוספת רק לבני הבית ולארוחות מצומצמות, נעים הרבה יותר לנהל ארוחה מצומצת בשולחן המתאים למספר היושבים.

  • באם לא מצאתם פינת אוכל קטנה המתאימה עבורכם – אנא בדקו את צרו איתנו קשר וספרו לנו על הצרכים שלכם ונוכל לבנות עבורכם פינת אוכל קטנה וחלומית בדיוק לפי הדרישות שלכם.

מגוון דגמי פינות אוכל קטנות

טיפ קטן לעיצוב

פינות אוכל קטנות מתאימות במיוחד לצד חלון מואר אשר יוסיף לאווירה ויהפוך את פינת האוכל למזמינה במיוחד. פינת אוכל מזמינה כזאת יכולה להעביר את מרכז הבית מהטלוויזיה לשיחות בארבע עיניים. היתרונות שבפינות אוכל כאלו עושות שימוש נפלא בשטח ומתאימות אף במטבחים מרווחים. האפשרויות בשימוש פינות אוכל קטנות לא מסתכמות רק בשולחנות, פינת אוכל יכולה להיות גם דלפק נעים ומעוצב לישיבה ליד המטבח אשר ייצור אזור נעים ובטוח להעברת הזמן יחד. בבחירה של פינת אוכל קטנה יש לקחת בחשבון את החלל בו היא תיהיה ממוקמת, את כמות האור וסוג האור שיהיה בה ולבחור את צבעה בהתאם. האווירה בפינת האוכל מושפעת רבות מהצבע שלה ומכמות האור שיש בה. אווירה יכולה להיות נעימה וקלילה או שהיא יכולה להיות אופנתית ומעושנת בהתאם לדרישות ולעיצוב שלה.השאירו פרטים, ונחזור אליכם!