חיפוי עץ לקירות זה אומנות

חיפוי עץ לקירות

חיפוי עץ לקירות חיצוניים או פנימיים אינו עניין אופנתי בלבד. על אף יתרונותיו העיצובים של חיפוי עץ לקיר זוהי לא הסיבה היחידה שבוחרים לכסות בו קירות רבים. הסיבות הנוספות הן עמידות גבוהה בפני נזקים שונים כמו חלודה או התבלות מהירה הנגרמים לחיפויי פלסטיק או מתכת. כמו כן סובלים חיפוי אבן למשל לא רק שמייצר מראה כבד בהרבה עבור בית מגורים אלא גם יקר בצורה משמעותית.

חיפוי עץ לקירות אינו זול אך גם לא נחשב יקר מאד. אם כבר פתחנו בעניין בעיצוב נרחיב עליו מעט. לא מעט אולמות וגני אירועים, בריכות שחייה וחדרי כושר בוחרים לבצע חיפוי מעץ לקירות הפנימיים שלהם. חיפוי עץ לקיר מעניק לו מראה כפרי, טבעי ומרשים מאד. לחובבי הז'אנר מצפה תחושת חמימות ורוגע באופן קבוע. בינינו מה יכול להיות נוף נחמד יותר לסאונה חמה או לטבילה בג'קוזי, קיר לבנים או חיפוי עץ לקיר עשוי קורות טבעיות של עץ יפהפה, התשובה ברורה מאליו.

חיפוי עץ לקיר, תתפלאו מאד לשמוע, מגן עליו מפני נזקי מזג אוויר כגון רטיבות, לחות, חום קרני שמש ישירות ועוד. לא בכדי נבחר חיפוי עץ לקירות מהסוג שהזכרנו קודם, אלו זוכות לבידוד טרמי מקסימלי כתוצאה ישירה מהחיפוי.

חיפוי עץ לקירות

חיפוי עץ לקיר

וודלנד אל גליל בנייה ועיצוב העץ, חיפוי עץ לקירות, רק על ידי מקצוענים

אמנם עבודות חיפוי עץ לקירו מתבצעות באופן הדומה לעבודות פרקט למיניהן, לוחות עץ ארוכים המחוברים יחד זה לזה, בהדבקה, הברגה או באמצעות תפסנים זעירים, אך למרות הקלות לכאורה עבודות חיפוי עץ אינן עבודות פשוטות והן דורשות ידע מוקדם ואנשי מקצוע מוסמכים. בחירת העץ המתאים ביותר לחיפוי, התאמה שלו לסוג הקיר והתקנה של חיפוי עץ לקיר בצורה הטובה ביותר אינה עניין של מה בכך, מי שיבקש לחסוך ולבצע את העבודה במקומו עשוי להיתקל בלא מעט בעיות בדרך ואף לסבול בהמשך מנזקים מיותרים הנגרמים מחוסר ידע וחוסר מקצועיות.

וודלנד אל גליל אומנות בעץ וברזל, עומדים לרשותכם בכל עת

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לטלפון מספר 04-8582090, אנו נזמין אתכם לכוס קפה ושיחה מלב אל לב בה תוכלו לספר לנו על עבודת החיפוי עץ לה אתם זקוקים ואנו נעניק לכם מניסיוננו הרב את העצות והתוכניות הטובות ביותר עבורכם.

למעוניינים ניתן לפנות אלינו גם באמצעות טופס יצירת קשר , השאירו את הפרטים שלכם, כולל שם ומספר טלפון ואנו נחזור אליכם במהירות האפשרית.

חיפוי עץ לקירות